Tweets

  1. AERIUS@AERIUSapp9 Mar
    @PatrickvanMane1 Hoi Patrick, je kunt het beste even contact opnemen met de helpdesk https://t.co/okPrKuZQvs. ^AR
  2. AERIUS@AERIUSapp1 Mar
    @PatrickvanMane1 Het bleek om een interne fout te gaan. Die is nu verholpen.
  3. AERIUS@AERIUSapp1 Mar
    @PatrickvanMane1 Hoi Patrick, wat ontzettend vervelend! Helaas moet je de berekening opnieuw starten. Excuses voor het ongemak ^AR
  4. AERIUS@AERIUSapp1 Mar
    @PatrickvanMane1 Hoi Patrick, wat ontzettend vervelend! Hoe laat kreeg je de foutmelding? We kunnen hier dan even k… https://t.co/vvvTYh0ugU
  5. AERIUS@AERIUSapp1 Mar
    @tomdekoster Hoi Tom, het duurt op dit moment helaas langer voordat de PDF export er is. ^AR
  6. AERIUS@AERIUSapp21 Feb
    @PatrickvanMane1 Hoi Patrick, het is op dit moment erg druk. Daardoor duurt het langer voordat de export beschikbaar is. ^AR
  7. AERIUS@AERIUSapp3 Feb
    @hansvankuik Hoi Hans, er was idd een kortdurende storing. Deze is opgelost. Het is wel heel druk, het kan daarom e… https://t.co/EvF4nsM90N
  8. AERIUS@AERIUSapp31 Jan
    AERIUS verwerkt nu honderden berekeningen en pdf's per uur. De wachtrijen blijven lang omdat er veel nieuwe verzoek… https://t.co/U8LoUDTsFc
  9. AERIUS@AERIUSapp30 Jan
    Het is op dit moment extreem druk op AERIUS, er staan heel veel berekeningen in de wachtrij. We verhogen de rekenca… https://t.co/pnN6a9919E
  10. AERIUS@AERIUSapp30 Jan
    @AlfredPloeg Hoi Alfred, het is nu bijzonder druk, we bekijken nu wat we kunnen doen om eea te versnellen. ^ND

Pages